წინამორბედის ნაკლოვანებები ისტორიას ჩაბარდა, ”ჰონდას” კომპაქტი უფრო ნორმალური და სპორტული გახდა
გიხაროდენ: ”ჰონდა სივიკი” აღარ ჰგავს კოსმოსურ ხომალდს. ამავდროულად, იაპონელებმა საკმაოდ მოინდომეს და იმისათვის, რომ მათ საამაყო კომპაქტს უფრო სპორტული დიზაინი ჰქონოდა, სიგრძე მოუმატეს და სიმაღლე დააკლეს. სახე კი უფრო მკაცრი გაუხდა - ”ჰონდას” მიზანია, რომ ეს მანქანა ამერიკელებსაც მოეწონოთ.
თუმცაღა, ”ჰონდას” ლეგენდარული მოდელის მეათე თაობამ ახალი ტექნიკაც უხვად მიიღო. თვლების ბაზა 3 სანტიმეტრით გაიზარდა, რამაც ინტერიერში ახალი სივრცე გააჩინა. უფრო კონკრეტულად რომ ვთქვათ: უკანა სავარძელზე ზრდასრული ადამიანები ფეხს ფეხზე თავისუფლად გადაიდებენ. საბარგულის მოცულობა კლასში ფაქტობრივად სარეკორდოა (478 ლიტრი) და, სახელდობრ, Audi A3-ზე ერთი ჩემოდნით მეტს იტევს.
მძღოლი ახლა ასფალტთან 3,5 სანტიმეტრით ახლოს ზის. საქმე ისაა, რომ ავზი აქამდე წინა სავარძლების ქვეშ იყო, ახლა კი, როგორც წესია, უკანა ღერძის წინ მოათავსეს. მშვენივრად გამოიყურება კოკპიტიც, თავისი ინსტრუმენტებითა და მომსახურებაც უფრო ადვილია, ვიდრე წინამორბედ მოდელში. ახალია ამორტიზაციის 2-საფეხურიანი რეგულირება (დამატებითი ოფცია), აი, სვლის რეჟიმები კი ”სივიკს” არ აქვს.
ბენზინის 1,5-ლიტრიანი ტურბო-ძრავა ბეჯითად მუშაობს და 6600 ბრუნზე ყოველგვარი წუწუნის გარეშე ადის. იაპონელთა დაპირებით, საწვავის საშუალო ხარჯი 6 ლიტრია, ჩვენი პირველი გასეირნების შემდეგ კი, მანქანამ 100 კილომეტრზე საშუალოდ 9,3 ლიტრი ბენზინი შეირგო. ვაღიარებთ, რომ ცოტა აგრესიულად ვმართეთ, მაგრამ განა ”სივიკს” ვინმე სხვანაირად ატარებს? მოხვევის სისტემა მგრძნობიარეა, გაუმჯობესებულია გადაცემათა კოლოფიც. სავალი ნაწილი 17-დუიმიანი დისკებითაც გაწონასწორებულია - ახალი ”სივიკი” ყოველ კილომეტრზე გასიამოვნებს.
2017 წლიდან ”ჰონდა” ტოპ-აგრეგატთან ერთად, 1-ლიტრიან ჯუჯასაც გვთავაზობს, რომელსაც 3 ცილინდრი აქვს. მოგვიანებით 120-ცხენისძალიანი დიზელიც გამოვა და, რა თქმა უნდა, ”სივიკის” საუკეთესო ვერსიაც - Type R. აქვე ვთქვათ, რომ იაპონელები აქტუალურ მოდელს 2018 წლამდე მაინც აწარმოებენ. ახალი მოდელის საწყისი ფასი კი დაახლოებით 17 000 ევროა.