ავტომობილის ძებნა


დახურვა
Toggle navigation logo logo

ქ. თბილისი

ვაჟა-ფშაველას N78ა

სამუშაო საათები

10სთ. - 22სთ.

+(032) 2 05 08 05

info@geoexpress.com
Toggle navigation logo logo
  • ძებნა
  • ავტორიზაცია
  • მთავარი
  • ჩვენს შესახებ
  • ავტ. შესყიდვა
  • კონტეინერი
    • კონტეინერის ძებნა
    • კონტეინერის სურათები
  • სიახლეები
  • ხშირად დასმული კითხვები
  • კონტაქტი
ეს ის ჰონდა სივიკი აღარ არის!

service1
თარიღი: 2017-03-30

წინამორბედის ნაკლოვანებები ისტორიას ჩაბარდა, ”ჰონდას” კომპაქტი უფრო ნორმალური და სპორტული გახდა 

გიხაროდენ: ”ჰონდა სივიკი” აღარ ჰგავს კოსმოსურ ხომალდს. ამავდროულად, იაპონელებმა საკმაოდ მოინდომეს და იმისათვის, რომ მათ საამაყო კომპაქტს უფრო სპორტული დიზაინი ჰქონოდა, სიგრძე მოუმატეს და სიმაღლე დააკლეს. სახე კი უფრო მკაცრი გაუხდა - ”ჰონდას” მიზანია, რომ ეს მანქანა ამერიკელებსაც მოეწონოთ.

თუმცაღა, ”ჰონდას” ლეგენდარული მოდელის მეათე თაობამ ახალი ტექნიკაც უხვად მიიღო. თვლების ბაზა 3 სანტიმეტრით გაიზარდა, რამაც ინტერიერში ახალი სივრცე გააჩინა. უფრო კონკრეტულად რომ ვთქვათ: უკანა სავარძელზე ზრდასრული ადამიანები ფეხს ფეხზე თავისუფლად გადაიდებენ. საბარგულის მოცულობა კლასში ფაქტობრივად სარეკორდოა (478 ლიტრი) და, სახელდობრ, Audi A3-ზე ერთი ჩემოდნით მეტს იტევს.

მძღოლი ახლა ასფალტთან 3,5 სანტიმეტრით ახლოს ზის. საქმე ისაა, რომ ავზი აქამდე წინა სავარძლების ქვეშ იყო, ახლა კი, როგორც წესია, უკანა ღერძის წინ მოათავსეს. მშვენივრად გამოიყურება კოკპიტიც, თავისი ინსტრუმენტებითა და მომსახურებაც უფრო ადვილია, ვიდრე წინამორბედ მოდელში. ახალია ამორტიზაციის 2-საფეხურიანი რეგულირება (დამატებითი ოფცია), აი, სვლის რეჟიმები კი ”სივიკს” არ აქვს.

ბენზინის 1,5-ლიტრიანი ტურბო-ძრავა ბეჯითად მუშაობს და 6600 ბრუნზე ყოველგვარი წუწუნის გარეშე ადის. იაპონელთა დაპირებით, საწვავის საშუალო ხარჯი 6 ლიტრია, ჩვენი პირველი გასეირნების შემდეგ კი, მანქანამ 100 კილომეტრზე საშუალოდ 9,3 ლიტრი ბენზინი შეირგო. ვაღიარებთ, რომ ცოტა აგრესიულად ვმართეთ, მაგრამ განა ”სივიკს” ვინმე სხვანაირად ატარებს? მოხვევის სისტემა მგრძნობიარეა, გაუმჯობესებულია გადაცემათა კოლოფიც. სავალი ნაწილი 17-დუიმიანი დისკებითაც გაწონასწორებულია - ახალი ”სივიკი” ყოველ კილომეტრზე გასიამოვნებს.

2017 წლიდან ”ჰონდა” ტოპ-აგრეგატთან ერთად, 1-ლიტრიან ჯუჯასაც გვთავაზობს, რომელსაც 3 ცილინდრი აქვს. მოგვიანებით 120-ცხენისძალიანი დიზელიც გამოვა და, რა თქმა უნდა, ”სივიკის” საუკეთესო ვერსიაც - Type R. აქვე ვთქვათ, რომ იაპონელები აქტუალურ მოდელს 2018 წლამდე მაინც აწარმოებენ. ახალი მოდელის საწყისი ფასი კი დაახლოებით 17 000 ევროა.

Honda Civic 1.5 VTEC-Turbo
ძრავა: 4-ცილინდრიანი, Turbo; ძრავის მოცულობა 1,5 ლიტრი; სიმძლავრე: 134 კვტ (182 ცხ. ძ.) 5500 ბრ/წთ; მაბრუნი მომენტი: 240 ნმ; ამძრაობა: წინა; გად. კოლოფი: 6-საფეხურიანი მექანიკა; სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე: 4497/1800/1421 მმ; თვლების ბაზა: 2700 მმ; საბარგულის მოცულობა: 478 ლ.

Otel Tekstili antalya escort sakarya escort mersin escort gaziantep escort diyarbakir escort manisa escort bursa escort kayseri escort tekirdağ escort ankara escort adana escort ad?yaman escort afyon escort> ağrı escort ayd?n escort balıkesir escort çanakkale escort çorum escort denizli escort elaz?? escort erzurum escort eskişehir escort hatay escort istanbul escort izmir escort kocaeli escort konya escort kütahya escort malatya escort mardin escort muğla escort ordu escort samsun escort sivas escort tokat escort trabzon escort urfa escort van escort zonguldak escort batman escort şırnak escort osmaniye escort giresun escort ?sparta escort aksaray escort yozgat escort edirne escort düzce escort kastamonu escort uşak escort niğde escort rize escort amasya escort bolu escort alanya escort buca escort bornova escort izmit escort gebze escort fethiye escort bodrum escort manavgat escort alsancak escort kızılay escort eryaman escort sincan escort çorlu escort adana escort


© Copy Right 2017 ყველა უფლება დაცულია.
  • Z. Khoperia